Baru Rasa

Assalamualaikum,hai !

Aku baru rasa.Pabila diri jauh dari keluarga,rasa susah hidup seorang.

Duit hang kena jaga elok-elok habih duit pa tak guna.

Makan dekat luar dari Alor Setar mahai nokhorom..

Sehari rm10 sekali makan

Dekat Alor Setar rm10 pagi sekali,petang sekali.

Mamak: Restoran elok-elok,rm9 ke atas.

Dekat Alor Setar ada la rm7,rm8.

Aku Alhamdulillah dah sebulan dok sini,perbelanjaan aku masih gila kena belajar simpan duit lah..huahuahua.

Dalam sudut hati aku memang rindu Alor Setar.

Bagilah aku jumpa kerja kat Alor Setar.Bukan stail aku kalau kerja KL.Kemungkinan aku sudah jumpa bulatan selesa aku.Selesa dengan utara semuanya.

Kalau ada jumpa kerja di KL gaji rm1200+ rasanya baru cukup rasanya entahlah.

Doakan aku sihat walafiat untuk teruskan praktikal aku kat Kidzania.Pengalaman baru untuk aku kerja di tempat begitu.

Comments

Popular posts from this blog

Pembangunan Diri

Altimet