Kidzanian

Assalamualaikum and Good life all.Start 8/2/2018 aku dah start praktikal kat Kidzania.Alhamdulillah dah 2 minggu aku praktikal.Semua sekali kena praktikal sampai 14 Minggu.Aku MC haritu 19/2.Sakit kepala pi Klinik kena bayaq sampai rm50 Ya Tuhan mahai.Tapi nak buat gena memang kena pi klinik sebab sakit kepala sangat dan nak amik MC.Maybe nanti aku kena tambah satu hari dari jumlah aku kena praktikal,maybe.
Kidzania..Buat apa ya ? Jaga establishment (tempat budak-budak main).Aku yang letih rasa jaga masa kena bahagian Bas MPBJ.Ya Allah sakit kaki aku.Kat Kidzania ni banyak establishment dari Spritzer sampailah McD.Yang penting kerja ka Kidzania ni budak-budak tugas yang penting untuk Kidzanian ialah bagi budak-budak tu seronok.

Comments

Popular posts from this blog

Pembangunan Diri

Altimet